Yeni Haberler
recent

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri… Bu hafta da kaldığımız yerden devam ediyoruz. Eskimeyen ve unutulmayan şarkıların sözlerini sizlerle paylaşmaya tüm hızıyla devam. Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri ve yorumları siz değerli takipçilerimizle. Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkısı Şarkılarım Dağlara (1994) albümünde yer almaktadır. Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri çok dinlenen şarkılar listesinde yer alacağa benziyor. Eskileri unutmamak dileğiyle takipte kalın… Ahmet Kaya Gelmez Oldun Şarkı Sözleri
Siz değerli site takipçilerimize daha iyi hizmet verebilmemiz için beğeni ve yorumlarınızı bekliyoruz. Yaptığınız her beğeni ve yorum emeklerin boşa gitmediğini gösterir. Bu yüzden şimdi’den size teşekkür ederiz. Sitemizde en güncel ve hit şarkıları bulmanızda mümkün. Ayrıca şarkıları dinleye bilirsiniz. Takipte kalmaya devam edin…

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri

Ben Gönlümü Sana verdim
Pare pare yola serdim
Vakitsiz bir nara düştüm
Gelmedin yar, gelmedin yar.
Dağlar dağlar sözüm var sana
Duy sesimi, sitemim sana
Yol bekler, gözüm yollarda
Gelmez oldun, gelmez oldun.
(x2)
Anla beni, gidecek yolum yok
Sevdamı diyecek yerim yok
Yüreğimin dayanacak gücü yok
Gelmedin yar, gelmedin yar.
(x2)
Dağlar dağlar sözüm var sana
Duy sesimi, sitemim sana
Yol bekler, gözüm yollarda
Gelmez oldun, gelmez oldun.
(x2)

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkısı Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.