Yeni Haberler
recent

Mithat Can Özer - Ateş Böceği Şarkı Sözleri

Türkiyenin en iyi ve en güncel şarkı sözleri sitesinden merhabalar.
Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri…
Mithat Can Özer‘in, Poll Production Müzik etiketiyle çıkarttığı “Ateş Böceği” isimli tekli şarkısı, video klibiyle yayında.
Slow müziğin en üretken isimlerinden biri haline gelmek isteyen Mithat Can Özer yeni şarkısı Ateş Böceği Şarkı sizlerle…
Yine radyo ve müzik kanallarında yeni klibiyle oldukça karşımıza çıkacak olan Mithat Can Özer müzik listelerinde zirveye oynayacaktır.
Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri, şarkısı kısa sürede dijital müzik platformlarında en çok indirilen ve dinlenenler arasında ilk sıralara yükselerek müzik severlerin gönlünde taht kurmayı amaçlıyor.
Güzel şarkının, Söz – Müzik:  Sezen Aksu imzası taşırken, Düzenleme: koltuğunda sanatçının kendisi oturuyor.
Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri şarkısı sevenleri ve takipçilerinden tam not almayı başarır. Türkiye müzik sektöründe bende varım diyen Demirer yeni proje ve şarkılarını heyecanla bekliyoruz Bu güzel şarkıyı dinleyin, dinletin, eğlenin.
Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri, Sizleri yormamak adına şarkının video ve sözlerini aşağıda paylaşıyoruz. Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızla şu güzel şarkıyı süslemeye ne dersiniz?
mithat can özer ateş böceği şarkı sözleri
Değerli müziksever arkadaşlarımız,Sitemizde en yeni ve hit şarkı sözlerini bulabilirsiniz. Sanatçılar hakkında bilgi edinebilir ve tüm parçalarını dinleyebilirsiniz. Sizlerin yorumları bizim için çok değerli ve takdire şayendir. Sizlere daha iyi ve kaliteli içerik sunmamız için tavsiye ve şikayetlerinizi bekliyoruz. Sukrucebe.blogspot.com.tr olarak güncel kalmaya devam ediyoruz. Sizler için buradayız! Takipte Kalın. MÜZİKLİ GÜNLER DİLERİZ…

Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri


Kalbimi Kopardılar
Kim Bilir Kaç Kez
Hiç Hakkım Yok Şikayete
Bile Bile Lades
Belki De Acısından Beslendim Aşkın
Yoksa Bir Gün Bitmez Miydi
Bu Edepsiz Heves
Sıra Senin Hadi Üz Beni
Yaza Koyar Mı Güz Beni
Geceleri Gündüzleri
Aşk Aşk Diye Çekmedim Mi
Şimdi Bana Ya Bir Hicazkar
Ya Bir Körpe Yar Ya Yine Efkar
Giden Gitti Yan Ateş Böceği
Şarkini Sözyle Sazini Çal
Insan Kaç Kere Tutar
Yandikça Ateşi
Git Gide Terk Etmiyor
Yaranin Üçü Beşi
Ne Tövbe Bilir Gönül Ne Biter Öfkesi
Uçar Uçar Düşer Kalbe
Bir Kuş Sürüsü
Sira Senin Hadi Üz Beni
Yaza Koyar Mi Güz Beni
Geceleri Gündüzleri
Aşk Aşk Diye Çekmedim Mi
Şimdi Bana Ya Bir Hicazkar
Ya Bir Körpe Yar Ya Yine Efkar
Giden Gitti Yan Ateş Böceği
Şarkini Söyle Sazini Çal

Mithat Can Özer – Ateş Böceği Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.